Kaapstad op uitnodiging
Van fietsen, komt fietsen…
Hoe konden wij onze reis naar West Afrika mooier beginnen dan op L’Alpe d’Huez. In een prachtige omgeving, op verzoek van Hennie Kuiper, staan wij met onze Landcruiser een groep fanatieke fietsers terzijde. Als bezemwagen, als uitgiftepunt van sportdrankjes en uiteraard als trouwe supporters.
Marco & Anton de Vries (SAFE Fruitindustry) hebben een aantal familieleden, vrienden & zakenrelaties uitgenodigd om L’Alpe d’Huez te beklimmen, onder de bezielende leiding van Wielericoon Hennie Kuiper. Het fietsvirus heeft haar intrede gedaan. Iedereen wil gezond blijven leven en fanatiek verder trainen op de fiets die velen pas onlangs hebben aangeschaft. En dus wordt een nieuwe uitdaging in het leven geroepen. Gastheer Anton de Vries nodigt ons allemaal uit om op 14 maart 2010 Cape Argus in Kaapstad te komen fietsen. Daar zijn wij natuurlijk bij!
Of we rijden vanuit West Afrika door naar Zuid Afrika, of we vliegen er naartoe!
Hoe we er ook belanden… Cape Argus, here we come!
Artikelen (RSS)